Någon

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Någon - 16 juli 2010 11:16

från en carpe diem dag  till ett fullt schema ;)


Blir en besök på tropikariet  bara älskar det stället :)


efter det så blir det hämta svärmor sen hem till min svåger på lite kaffe. Undrar om man kan smita med sig några kalla öl oxå :)


Sen kom jag på att jag måste fixa radion i bilen oxå så man har musik i bilen igen lite tråkigt när man kör längre sträckor.  sa ta radion från Golfen och sätta i den stora.


Så nu har man lite panik hur man ska få tid att fixa allt. 


ässchh det jag hinner jag det jag inte hinner gör jag imorgon :)


Men duschen ska göras nu i alla fall man luktar inte hallon om man säger så.


så vi höres lite senare :)

//Någon

Av Någon - 16 juli 2010 08:59

Go morgon !


Då har snart första veckan gått av 4 veckor semster.  Man vänjer sig fort att vara ledig kan man lungt säga.


Men det är klart igår var man mest bara en zombie. kändes det som i alla fall.


Fick i säng  ungarna relativt tidigit  med tanke på att flisan hade sovit mellan halv två och halv sex.  Tror hon behövde sömnen för hon somna sen igen när tanten la

dom och städa deras rum. 


Men begriper inte hur hon lyckades med att smyga ner  från övervåningen så helt plötsligt så stod Felcia där och bara stirra på mig brevid soffan gissa om man hoppade 10 m i soffan när man låg och titta på film.


Men det är skrämmade att se hur sött hon kan vara när hon vill fjäska. Det går bara inte säga nej till henne  hehe.


Idag har vi väll inga större planer inplanerat. utan det blir mer carpe diem.


Töserna ringde igår föresten och berättade om deras lilla äventyr hade varit på en busfabrik uppe hos farmor och haft skoj.  Men mot slutet så hade dom varit själva på hela stället :)  Sen så saknade dom  oss förstås :)


Nä om man ska ta lite kaffe så man får igång hjärnan lite. 


//Någon


Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards