Någon

Alla inlägg under juni 2011

Av Någon - 8 juni 2011 22:32

Nu är jag trött och tar kommandot. 


Ja över min blogg har flyttat den till ett annat webhottel som känns lite mer seröis plus att man har chansen att lära sig  lite mer samt lite bättre funktioner ;)


Så nu hittar ni mig på denna adressen



http://kalleandersson.wordpress.com


//Någon

Av Någon - 8 juni 2011 06:52

Go morgon !


jahapp tanten dragit till jobb å kidsen ska till skolan.  så här händer väll inte så mycket idag kan jag tänka mig.


ska ta tag i min nya blogg i alla fall  se om jag kan få någon ordning på det och lära mig wordpress. har inget bättre för mig såvida det inte är någon som bjuder på kaffe idag :)


nä dags att sätta lite fart på kidsen här och få lite frukost i magen  ;)


//Någon

Av Någon - 7 juni 2011 22:27

Go kväll !


då börjar denna dagen oxå börja lida mot sitt slut.  i normala fall hade man varit på jobb nu så det känns verkligen upp och ner.


Men jag har fåt dagen att gå endå. Finns rätt så mycket att göra här hemma som man kan använda högerhanden till.  Men dock så har jag märkt att vissa enkla saker klarar jag inte bara av som att knyta sopåsen 


Skulle sätta på taket på pavilongen för vi var rädda för att det skulle blåsa bort .. jovisst kunde inte spänna fast taket i stolparna. 


vissa saker tar man bara för givet att det inte ska vara några problem men tar sig smärtan är väll det som stoppar mig just nu känns det som syns inte till någon infektion än men andra sidan går jag på tabletter så ska det inte bli något heller tycker man ;)


fått lagt lite bilder på junior  kopplat in scannern så det känna lite positivt  :)  


ska sätta mig in i wordpress imorgon  :)  vill kunna styra min blogg lite bättre ;)


Nä dags att varva ner lite kommer ju en morgon dag imorgon oxå ;=)


ha en skön natt 


//Någon  

Av Någon - 7 juni 2011 15:07

Här kommer Ödåkras stolhet när det gäller P/F -06  :) Underbart gäng ;) Hittar ni junior ;)


 



Av Någon - 7 juni 2011 15:01

Här kommer juniors fotbolls bild.  tycker den gjorde sig bättre i svartvit.


 

Av Någon - 7 juni 2011 14:18

med  väldigt mycket fritid.  ja känns som det i alla fall förutom dom lite lättare uppgifterna. så har jag suttit och funderat på att man kanske skulle lära sig  wordpress kan alltid vara bra å kunna :)


men frågan är ska jag flytta bloggen eller inte i så fall. 


ni kan svara längst ner på högersidan :)


utsende mässigt kommer det inte att bli nåon förändring utan ni var nöjda med den som den är ;)   vilket jag tackar för 


//Någon

Av Någon - 7 juni 2011 11:46

Godag !


nä riktigt aå tur har jag inte att jag sovit tills nu utan det var snällt bara att stiga upp vid 7 tiden och köra dom vanliga rutierna å  lite skönt är det oxå ingen risk att man lägger till någon ful ovana :)


Men dock har   jag sovit ett litet tag för att ta igen lite sömn  mitt finger det har värk i natt eller framåt små timmarna kan man väll säga. 


Händer väll inte så mycket idag  kidsen är i skolan  dom små liven är lediga från dagis  så man får plocka undan lite bara. 


kan ju säga att gräset växer oxå ... *suck* men vågar inte prova än då jag vet hur det kändes  i fingret när jag körde bil.  


Men ringde till mitt försäkrings företag och pratade med dom 671 kr får ja för uttgifter etc .. sen kontaktar dom mig om ett år se om jag har fått några men  med fingret.


Nä dags att  tränna höger handen :)


//Nagon

Av Någon - 6 juni 2011 20:28

Vill tipsa om jobbar kompis som ville prova på att gå till stokholm följ hans vandring kommer att bli en intressant resa ;)


Patrik Thulin resa till stocholm med bara fötterna som redskap


//Någon

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Skapa flashcards