Någon

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Någon - 12 juli 2010 11:57

Godag !


Kan verkligen säga att det var en  intesiv helg. 


Det hela började i fredag som jag berätta om bufabriken. 


Sen lördagen blev inte mindre intesiv  stack och hälsa på en kompis över en kopp kaffe. Prata lite jobb å lite skit.  Efter det så tog jag barnen ner till örby ängar så vi fick oss ett litet dopp innan vi skulle vara hemma igen. 


Bara in om duschen sen iväg till några vänner som hade bjudit oss på kalas. bjöd på grillat och lite gott till det :)


Gick hemmåt vid 12 tolvtiden kan säga att man slockna rätt så fort. 


Söndagen så bar det ner mot morfar nere i skurup blev det lite öl och jordgubbar kan säga att man verkligen njöt.  Synd att man inte gör den resan oftare bara lite för långt i mellan besöken enligt mitt eget tycke men men vad gör man  dygnet har bara 24 timmar :( 


Efter det så bar det iväg mot barsebäck. år och dagar sen man badade där men det var skoj. körde inom lödde köpte en engångs grill å korv  perfekt ha vid stranden var  lite nervös  att det skulle vara grillnings förbud men såg inga skyltar plus att vi satt lite  avskilt så gjorde en liten gropp placerade grille där i  barnen och tanten försvann rätt så fort ner i vattnet.


Själv fick jag stanna kvar och vakta sakerna plus att jag lyckades med att få tandvärk..  Men blir nog ett dopp i kväll när vi har fått bilen igen :)


ska lägga in lite bilder nu så ni kan få en liten uppfattning.


Fredagen.

   


blir väll halshuggen av Petra nu men ett skitigt barn är ett lyckligt barn :)


Lördagen


Lekte lite med kameran panroma foto ;)

  så här lågt flög  planen inför ladningen på kastrup. var en upplevelse.

    oväder på väg in men det blev inte mycket av det. 

 

 

perfekt grillning :)


   


 


  Man kan nästa känna smaken av jordgubbar å grädde :)


//Någon




Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards