Någon

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Någon - 6 juli 2010 16:36

Tänkte bjuda på ett inlägg igen. 


Trodde inte det var möjligt men här i hemmet är allt omöjligt möjligt.


Det hela började idag på morgonen tog ett glas mjölk inget konstigt med det  älskar mjölk så.  


mm nu skulle jag ha mjölk i kaffet. som jag alltid brukar ha. för att skona min mage lite ;)  ..jaja känslig mage .. hehe


häller upp lite tycker det luktar lite surt .. men kopplar inte det ska ta munfull  kaffe dagens första  så man njuter extra mycket .. Den smaken man kände... den sitter kvar än.


Sur mjölk  minst en liter... köper dom stora 1 1/2 l  förpackningen .. tittar på nästa mjölk å öppnar den .. oxå sur ... ahhhh  1 juli 


tror det är nog första gången det har hänt att jag har fått hälla ut mjölk som har surnat... det är ju som att hälla ut  öl i vasken lika heligt.


//Någon

Av Någon - 6 juli 2010 16:01

Godag !


beklagar att det inte blev något bloggande igår.


Vaknade igår tyst å stilla i huset.  tänkte att tanten och ungarna hade kört till stranden.  så tänkte inte mer på det.


Tänkte jag skulle köra ner till verkstaden och kolla vad det skulle kosta nu innan semestern  så slipper man stressa med det. 


Till min förvåning så ser jag bägge bilarna stå på gatan. Då gick det upp ett litet ljus dom är hos per så tar en chansning att dom är där så ringer tanten och kollar  och frågar om dom har kaffe på ;)  Jodå det hade dom.


Sen blev jag fast där resten av dagen :)  spelade lite WII  samt teeeken 6.


sen var det bara hem å byta om och bege sig till jobb.


Idag  verkar det bli lite lungaare  väntar hem dom när som helst. är i ängelholms parken. 


Det svåra nu  med att tanten har semester är att sängen är full av ungarna när man ska gå och lägga sig.Så det blir att man får pressa sig ner i sängen för att få plats.


Flisan är som en magnet kan inte ligga i sängen  mer än 5 min så är hon fastlimmad i mig. 


Så idag så gick jag inte och la mig förrens vid åtta tiden  flisan brukar vaknar då någon gång. 


Lyckades att somna vaknar sen att sängen är tom ... Ahhh   då lever man  livet ;) 


nä lite kaffe kanske :)


//Någon

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards