Någon

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Någon - 10 juli 2010 06:57

Go morgon !


sådär nu har jag börjat hittaa mig själv igen tror jag.  Tänk vad lite sömn kan göra. Somna som ett litet barn igår.


Tanten skulle iväg på ett ärende så man fick vackert hitta sig själv kvart i elva efter en tuff natt på jobb. Men som tur var så kom hon snabbt hem igen så gick och la mig steg sen upp vid två tiden igen. ännu tröttare än vad jag var när jag gick å la mig.


Kan säga att jag inte kände mig motiverad till att tillbringa 3 timmar på busfabriken.  Men insåg snart att jag hade hittat paradiset till min tantas förtret.


20 grader inomus lungt å stilla kanske max 20 ungar på hela stället :) en massa lediga soffor.. tantens iphone..  fri tillgång till kaffe och ungarna kan inte skada sig .. eller jo om pappa ska vara med å leka .. Junior fick sig en härlig blåtira.


han ville busa lite och jag var väll inte direkt på humör för det. men insåg rätt snart att jag inte hade en chans mot han. så tänker busa lite med han och slänger mig på studsimattan  när han springer på kanten .. man kan väll säga enkelt förklarat svallvågen kommer i kapp han slår en frivolt  i luften och landar sidan om madrassen.  kan säga att han såg inte grann ut i ansiktet  och glasögonen hade fått sig en fin smäll.


lägger upp en liten bild på det.


Så det var helt okej på busfabriken igår ;)


Väll hemma igen så blev det lite grillat. både trött och hungrig. Så nygrillade kotletter å pommes  grillade även liten tomater  kan säga det var godis ;)


Sen tror jag john blund hade kryddat min mat. Sen gick jag ner för räkning. var en kamp mot klockan att hålla sig vaken tills barnen hade somnat :) 


Och nu sitter man är varit vaken en timme.  väntar bara på att dom minsta ska vakna så ska nog baka bröd med dom hittade lite torrjäst i skåpet blev sugen på det läste en artikel  på aftonbladet. 


och nybakade bullar är alltid gott ;)


Sa jag det jag har semester ;)


  ser blåklockan lite


  Barn på nytt


  Mina tomater ;)



//Någon

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards