Någon

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Någon - 2 juli 2010 14:45

Här kommer lite bilder  från  gårdagen då tanten var iväg med barnen och badade.



   


Visst ser det härligt ut.


//Någon

Av Någon - 2 juli 2010 13:43

Go dag !


Då har man sovit ett par timmar. Lite seg men de tär man alltid när man vaknar efter har jobbat natt inte ofta man vaknar pigg och skulle man göra det så är klockan oftast  11 eller 12.  och då har man inte lust att stiga upp som sagt var man behöver sin sömn ;(


Becka slog till hårt idag. ibland så undrar jag om hon bara vet när hon ska slå till.


Var uppe å fråga mig om hon fick åka till busfabriken med emma. Javisst inga problem. visste inte vad klockan var eller nått sånt var helt säker på tanten var hemma oxå. 


Vet att hon fråga mig om pengar och jag sa ja  men sen minns jag inte mer. 


Tänkte inte mer på det .. förrens jag kommer ner och josefin berättar  det för mig. då slog det mig vad har jag  nu lovat henne... ahhh ska fan låsa dörren in till sovrummet... Gäller att inte avslöja sina svaga punkter för barnen  hehe.


Nä ska kolla lite bilder från igår när dom var iväg se om det är något man kan använda här på bloggen ;) 


Njaa så får man väll sätta på lite kaffe oxå ..


//Någon

Av Någon - 2 juli 2010 07:31

Go morgon !


blir ett litet inlägg nu på miorgonen tänkte ge tanten lite sovmorgon idag. med tanke på att hon tog hand om alla barnen igår när dom var iväg till höör och jag kunde bara sitta å njuta i min tråkiga  hörna ;)


Som sagt var har öppnat dörren för helgen så väntar bara på att den ska kliva in. 


Blir en kort men intesiv helg kan jag tänka mig tanten jobbar hela helgen så .


Idag händer nog inte så mycket.


Imorgon är det avslutning på fotbollsträningen som jag var på förra helgen  :P  Sen efter det hem å byta om för sen ska junior iväg på kalas.


Sen lördag kväll är  inget bestämt men blir nog inget större äventyr. 


nä ska kolla runt lite se om kan hitta något kul  på någon blogg som man kan sno ;)


ha en skön morgon och dag.


//Någon

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards