Någon

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Någon - 4 juli 2010 17:30

God kväll !


Ja det blev inte så mycket bloggade nu i helgen. har inte hunnit med eller orkat.


Lördags så var det ju fotbolls träning sen kalas sen efter körde jag och flisan till Maxi och handlande middags mat för kvällen.


Mat måste man trots 30 grader värme. Så mina planer var lite grillat och lite sallad till det.


efter det så hämta vi junior klockan ett på kalaset. Då var han helt färdig.


kom hem hade jag sån tur att pippi gick på tv. Så låg och titta på pippi och halvsov i mellan åt.


i ett svagt ögonblick lovade jag dom att åka till stranden när tanten kom hem. så det var bara att packa ihop att och bege sig ner till stranden.


mitt i det hela så bjuder över oss till att grilla hos dom. Tänkte det var trevligt så tacka ja.  Och innan vi var där så vissade sig att det var några stycken till som skulle grilla .. tror vi räknade till 21 st hehe  så det blev lite lång bord.


Det var mycket trevligt och det grillade smakade extra gott tyckte jag. Kan säga det marken var nog lite rund när gick hem i alla fall.


tror inte jag han mer än lägga huvet på kudden så sov jag. Skulle visst ha smörjt tantens rygg  p.g.a hon hade bränt sig hade visst somnat mitt i haha.


Tror inte barnen vakna förrens nio idag. Hade lovat en kompis till jonthan att komma och leka med han. Så när hon ringde på dörren så var man nyvaken. 


plus att man fick lite smått panik då det såg ut som en tornado dragit fram då jag inte hade orkat göra något igår med tanke på hur varmt det var. 


Men men vem orkar ha en kliniskt rent hem när det är så här varmt och när barnen springer ut och in det är ju smutisigt utan bara rörigt hehe.


Tanten tog med sig felcia till jobbet en liten stund passade jag och jonathan att köra och hämta hans cyckel och dricka en kopp kaffe hos per. 


Det är inte utan att man blir lite sotis på han. Han har redan börjat på sin semester så han njöt av det. en annan har ju 5 nätter till innan man kan njuta av det själv oxå det är inte utan att  man längtar. 


Så det har varit en mycket trevlig och intesiv helg. 


Bjuder på lite bilder.


Denna damm är så snygg vill ha :)

 

Geggamoja behöver jag säga mer :)

När vi var nere vid domsten och tog ett snabbt dopp. var skönt när man hade doppat sig.   men flisan å junior tyckte det var roligare på stranden.


   

 

Tyvärr så blev det inte så många fler bra bilder på fotbollsträningen svårt att ta bilder när man har flisan med sig. samtidigt som man ska vara aktiv :) Men det var en trevlig avslutning. 

Sen så möte barnen föräldrarna och vi lyckades att göra mål. Men dömdes bort av barnens trännare som dömde bort  målet p.g.a  av offside.  



    Rosen jag tog från Teckomatorp.

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards