Någon

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Någon - 27 augusti 2010 14:00

Godag  världen :)


Tänkte stiga upp lite tidigare idag har smitt lite planer inför helgen. försöker planera lite innan man somnar vad man ska göra etc.  med andra ord försöka  lösa världs problemen  Lovar er man somnar som ett litet barn   :)


Har  gjort något dumt idag. Har städat jonathans rum å felcia eller städat är kanske fel ord att använda plockat undan då.  Tanten kommer att få ett utbrott. mycket viktigt att varje sak ska ligga på sin plats. Yeahhh right säg det till en 5 åring  tror inte han bryr sig om var hans bilar är.  


Men nu är det gjort i alla fall får tanten gilla eller inte gilla det får bli hennes problem.  och ja la sakerna där jag ansåg att dom kunde ligga och hade jag fått bestämma så hade jag lätt sprungit över  med en svart sopsäck. 


Men som alla män vet så vissa saker gör man bara inte för husfridens skull  en liten oskriven regel. 


ska bara springa över med damsugaren oxå.


Hade planerat att handla innan att hämta kidsen men  lyckades slarva bort för mycket tid på ungarnas rum. så det får bli med kidsen. 


Tänkte köra lite pannkakor idag  enkelt å gott :) Sen får vi se vad orken blir men har en liten överraskning i bakfickan till tanten oxå. Se om man kan jaga bort häxan surtant.


Men nu kallar dushen på mig hör jag. 


Ingen som har en halvtimme över så hade jag hunnit att handla oxå ..


jaja  har en skön eftermiddag.


//Någon

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards