Någon

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Någon - 6 augusti 2010 11:13

Go morgon  är kanske fel å säga så jag säger Go förmiddag ;)


jaja.. var ett tag sen sist. 


sådär då var semester slut för denna gången oxå varför ska allt roligt ta slut men klagar inte ska bli lite skönt att börja jobba igen så det är inte det. kommer att bli en intressant höst tror jag. 



Semestern har varit underbar.  jag tror även att barnen är nöjda.


har inga större planer för dagen blir att plocka lite sätta ihop en dator till kidsen som jag har haft nere i delar. 


Tanten har redan börjat jobba oxå så är inne på sin andra dag så. det svåra är väll att få dom 2 minsta in i rutinerna igen.  


Nä om man ska kolla se vad brevbäraren kom med för något kul idag  kan ju inte säga hela tiden att jag ska njuta av mitt kalla kaffe för  då ljuger jag ;) .. jaja kommer nog att bli ett varv förbi kaffebryggaren.


Ja just det barnen städar 2 rum utan protest ;)


//Någon

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards