Någon

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Någon - 23 augusti 2010 19:43

Provar igen då mitt förra inlägg försvann  bort bland alla ettor och nollor. När jag skulle uppdatera Så det är bara att bita i det sura äpplet och se till skriva om det.. Som dom brukar säga gör om och gör rätt :)


Har varit en rätt så lung dag idag har gjort det som man måste göra i ett hem. 


Junior har lekt med en kompis idag han lyckades till och med passa tiden :)  Men andra sidan så var över en sväng och kollade till han så han sköte sig och vad jag kunde se var det inga problem ;) gick hur bra som helst.


Fick hämta becka hos Emma idag hon hade ätit där men efter hon hade ätit så fick hon ont i magen igen så tanten ska ringa till doktorn imorgon så får dom gå vidare med detta nu.


nu ska jag lägga två små trötta barn ;)


//någon

Av Någon - 23 augusti 2010 14:06

Godag !


jodå jag lever. 


jag har inte haft något direkt behov att blogga nu på ett tag.  Men tänkte för mig själv i natt måste tag i det tycker om att skriva och så lång tid tar det inte att göra ett inlägg.


Och det är ju ingen roman man ska skriva utan det ska bara vara roligt att läsa och lite bilder om vad man gör om dagarna ;)


Som sagt var det har ju hänt en hel del sen sist.  både tråkiga och roliga nyheter.


Det tråkiga är väll den helgen vi var på akuten 3 gånger med becka p.g.a av hennes mage inte ville.  ingen feber alla värden var bra bara det hon hade ont i magen undersökte henne och allt men kunde inte hitta något.  


Så nu väntar vi svar  på prover som vår husläkare tog på henne se vad dom säger. 


Hennes mage har blivit bättre  men hon har ont än.  jobbigt att inte kunna göra något och se att hon har ont så man provar allt. nu det senaste är  eskimo-droppar gör varken till eller från med tanke på att det är  fisklever olja ;)  Men lite extra vitaminer är ju aldrig fel ;)  


Annars så är det full rulle här som vanligt nya bus. 


man har kommit in i rutierna på jobb igen. Roligt att jobba igen. Tiden bara springer iväg nu i och med vi har så mycket att göra på natten nu  när vi är 3 st så man hinner inte titta på klockan. 


Så nu trivs jag som fisken i vattnet  :)


Nä om man ska njuta av sitt kaffe  innan man ska iväg och hämta kidsen på dagis ;) 


Skriver ett par rader senare.  har lagt upp den som startsida nu oxå så nu har jag inte den ursäkten ;)


//Någon




Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards