Någon

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Någon - 24 augusti 2010 14:44

Godag !


Tänkte jag kunde slänga in ett par rader i farten innan det är dags att hämta kidsen på dagis och det blir full rulle igen.


Allt är väll nästan bra här bara beckas mage som spökar. Men just nu är hon på vårdcentralten och tar en massa blodprover så får vi hoppas att dom kan ge oss något svar.  Det blev ingen skola för henne idag då hon hade så ont. 


Tror inte hon hade klarat en hel dag i skolan.


Vädret är som det är öppnade dörren liten för att få frisk luft.. jodå kom en härlig fin liten skur då så det blev blöt på golvet här inne ... suck  :)


Nä dags och bege sig att hämta kidsen höres lite senare. 


//Någon

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards