Någon

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Någon - 1 augusti 2010 07:40

Go morgon !


blev inte så mycket bloggande igår  då vi skulle iväg och fira Veronicka att hon har fyllt år.  Alltid lika roligt att komma till dom man vet aldrig hur kvällen ska sluta. inte utan att man är helt slut och man har ont i magen bara för man har skrattat så mycket. 



Flisan och max hittade väll  gega mojja eller så gjorde dom egen  gegga moja. dom såg inte vackra ut i alla fall. ska lägga in lite bilder på det senare.


Det som är så skönt när vi är hos James och c/o man behöver inte bry sig om bilar etc. utan bara slänga ut dom sen kan dom springa hur dom vill.  Det är så skönt. 


Jag och james satt å spela mest förstås men andra sidan vi är lika speltokiga bägge två så det är ju inte så konstigt  :)  och vi gillar att driva våra tanter till vannsine oxå :)det är vi oxå rätt så bra på oxp  :)


tanterna tycker om det  men dom har bara svårt att erkänna det :) 


bara synd på avståndet. önskade att det vore lite närmare men det är som det är och man får göra det bästa av det :)


Idag så bär det av mot skurup  en liten sväng ska ner å gratta morfar en liten runda. Tänkte passa på nu innan tantens semester tar slut. Sen vet man inte när det blir igen. med tanke på tanten jobbar varan helg och juniors fotbolls tränning drar igång igen. och det är även tänkt att man ska gå in som hjälp trännare. så det ska bli intressant.


Men nu ska jag ta och göra mig lite frukost dom lär väll snart vakna till liv här igen kidsen. 


//Någon

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards