Någon

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Någon - 12 augusti 2010 16:35

Godag !


sådär då kan man snart lägga första veckan bakom sig efter semestern. Jag trodde aldrig att jag skulle överleva denna vecka. Kändes inte så när man begav sig iväg på söndagen och styrde bilen mot  jobb.


Men men nu är det torsdag en natt kvar. sen är det helg.  Blir en tuff men kommer att bli en rolig helg oxå tanten jobbar hela helgen men det är inte därför den är kul ;)


Lördag så är det fotbollstränning med junior och ska även då gå in som hjälp trännare är det tänkt. Bara att hoppas att det blir så nu oxå. 


En massa små snorungar som ska plågas och hårdtrännas.. Sen om 20 år kan  jag säga när det är  stor spelare från Ödåkra If som man har trännat på tv:n  och man sitter där med sin lördags öl  framför tipsextra  det var jag som la grunden till den nya Henke larsson ... haha vad hade man  varit om man inte hade sina fantasier ;)


Nä tillbaka till verkligeheten :) 


På söndag så blir det Kalas i höör bara att slänga in alla ungarna och styra bilen mot höör.  Sen är det hem igen och styra bilen mot Klippan det var den helgen ;) så lika fort det går för dig att läsa denna text går min helg typ ;/


Ja just det hade satt på kaffe ;)  kommer snart .....


sådär nu kanske man kan vakna till liv igen. hehe klockan är kvart i fem på eftermiddagen och man är sådär lagom små seg å mätt.


Blev kotletter å pommes till middag idag. Tanten stod för matlagningen idag så jag klagar inte ;) 


själv så sov jag till  3 idag men hade vaknat till i mellan åt det som är  lite jobbigt när man vaknar till liv. har fått ett litet  i-lands problem. 


Sover bättre om det är mörkt i rummet får det skapligt mörkt om stänger dörren och drar ner rullgardinen. men  rullgardinen rör sig om jag har fönstret öppet. och då blir det ljust.  så jag får ha fönstret stängt.. nu kommer problemet. Får inte någon ny syre så ni kan tänka er hur det blir när jag har förbrukat all luft i rummet.   vet inte hur jag ska lösa det problemet. 


Finns ingen ventlation i  det rummet. 


öven börjat att fundera på lite projekt som man vill göra eller prova på.  


Men det tar vi senare. vill inte trötta ut er med all text ;)


ha en skön eftermiddag och ta hand om er där ute.


//Någon  

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards