Någon

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Någon - 26 augusti 2010 20:20

God kväll


inte så mycket att skriva om idag. 


Det enda postiva  är att vi inte har hört något om beckas prover så det måste ju vara ett gott tecken. Sen har inte haft ont idag heller så håller tummarna.


Som sagt var helgen är  full med aktiveter.


Fotbollstränningen med junior och flisan ska följa med å tränna :/


tanten jobbar hela helgen. 


Söndagen så blir det kalas igen :)  denna gången är det dags för att fira Max


Så man hinner väll inte blinka förrens helgen är förbi 


plus att jag har tänkt att städa bort sommaren  lite i trädgården och göra plats i förrådet. 


så man får väll se vad man hinner med samt vad man har ork och lust till.


Nä dags att fly till jobb.


//Någon

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards