Någon

Direktlänk till inlägg 21 juni 2010

Sömn vs sur dotter :P

Av Någon - 21 juni 2010 14:46

Godag !


Det får bli ett snabbt inlägg nu innan barnen ska hämtas hem från dagis.


Har lite saker som jag har tänkt jag skulle ta tag i  nu när man endå har orken och är uppe i varv.


Men var tvungen att slänga i mig lite mat innan det är dags att hämta kidsen.


Det är ju inte utan man frågar sig hur lyckas ensamstånde hur får dom tiden att gå ihop. Fattar det inte bara. 


Blev inte så mycket sömn idag. Först så krångla ute dörren barnen kunde inte låsa upp så hade precis somnat in i min törnrosa sömn  fick jag gå ner och  öppna dom vid  9 tiden. inte hela värden  


Somnar om.  vaknar vid 12 halv ett tiden .. kom becka in kan vi inte åka till stranden idag frågar hon. Nä det kan vi inte svarar jag då katta är iväg  och jag inte vet när hon kommer hem samt att det ska städas här hemma och fixas middag.


Jaha då blir hon skitsur vägrar stänga dörren så det blir ljust i rummet .. ahhh hon vet verkligen vilka punkter hon ska  trycka på precis som sin mor .. Grrrrr


Jaja .. somnar om vaknar kvart i ett nä inte en chans att jag stiger upp då. så det var en kamp mellan sömn och tid  kvart i två kravlade jag ur sängen likt en grottmänniska och gick in duchen. 


Och nu har jag hunnit med att fixa disken och ska damsugit i köket samt ätit lite oxå .. och nu bär det av mot  Zoo och hämta hem mina vilddjur.


Hur har er dag varit .. hehe ;)


//Någon

 
 
Camilla

Camilla

21 juni 2010 19:02

Min dag har varit underbar. Har varit ute i solen nästan hela dagen... Solat och njutit. Kram

http://frufransila.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Någon - 18 juli 2011 06:31

Som sagt var jag har flyttat min blogg till   http://kalleandersson.wordpress.com/   Ses där   //kalle ...

Av Någon - 8 juni 2011 22:32

Nu är jag trött och tar kommandot.    Ja över min blogg har flyttat den till ett annat webhottel som känns lite mer seröis plus att man har chansen att lära sig  lite mer samt lite bättre funktioner ;)   Så nu hittar ni mig på denna adressen ...

Av Någon - 8 juni 2011 06:52

Go morgon !   jahapp tanten dragit till jobb å kidsen ska till skolan.  så här händer väll inte så mycket idag kan jag tänka mig.   ska ta tag i min nya blogg i alla fall  se om jag kan få någon ordning på det och lära mig wordpress. har inge...

Av Någon - 7 juni 2011 22:27

Go kväll !   då börjar denna dagen oxå börja lida mot sitt slut.  i normala fall hade man varit på jobb nu så det känns verkligen upp och ner.   Men jag har fåt dagen att gå endå. Finns rätt så mycket att göra här hemma som man kan använda hö...

Av Någon - 7 juni 2011 15:07


Här kommer Ödåkras stolhet när det gäller P/F -06  :) Underbart gäng ;) Hittar ni junior ;)         ...

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards