Någon

Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

Lite stolt över mig själv.

Av Någon - 17 maj 2011 19:52

Go kväll !


Det blev lite inlägg idag endå. Skönt att vara tillbaka  kan jag säga besök pelaren stack rätt upp med en gång om det är bara för det är en  nyhet och alla ska läsa vad man skriver om eller om dom verkligen vill läsa vad man skriver det överlåter jag till er att avgöra.


Men som sagt var skriver för min egen del och för jag tycker om att skriva ;)


jag kan väl säga att jag inte har gjort så många knopp idag det har varit totalt bajs är nog rätt ordval så har jag väll inte använt något fult ord i alla fall.


Töserna är på scouterna  så det var full rulle här hemma  innan dom gick iväg.


tycker man försöker  hålla ordning men när kvällen kommer så är det kaos här endå..  hur har ni det hemma hos er.. jag skäms över mitt hem. men samtidigt skulle vara konstigt om det inte blev kaos när kidsen springer ner dörrarna här ;) så det är lite skönt med kaos och liv i huset ;)  


Men lite har jag fått gjort endå så helt lat har jag ju inte varit.


Som dom flesta vet så har jag hittat mig en ny sysselsättning som tar lite mer tid av tid jag inte har ;)


  Börjat spela lite golf.  vilket jag tycker är skönt avkopplande och friskt luft plus man rör på sig.  


Tanken är ju grönt kort och hitta en bra klubb men tar en bit i taget.  så får vi se vad det slutar någonstans. ;) 


Tyvärrr så delar inte min tanta samma glädje över min nya sport utan hon ser mer chansen att hon får chansen att köpa scrapping saker till sig för lika mycket som jag köper golfsaker.. men har kommit på ett knep.. råkar tappar kvittot hela tiden och frågar hon så var det på Rea och billigt ;) känns som det funkar ;) annars så får jag ändra strategi ;)


Imrogon står väll inte så mycket på listan kan jag tänka mig det är dom vanliga rutierna som gäller. 


nä dags att göra sig ordning igen för  en natt på jobb.


ha en skön kväll och sköt om er samt ta hand om er


//Någon

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Någon - 18 juli 2011 06:31

Som sagt var jag har flyttat min blogg till   http://kalleandersson.wordpress.com/   Ses där   //kalle ...

Av Någon - 8 juni 2011 22:32

Nu är jag trött och tar kommandot.    Ja över min blogg har flyttat den till ett annat webhottel som känns lite mer seröis plus att man har chansen att lära sig  lite mer samt lite bättre funktioner ;)   Så nu hittar ni mig på denna adressen ...

Av Någon - 8 juni 2011 06:52

Go morgon !   jahapp tanten dragit till jobb å kidsen ska till skolan.  så här händer väll inte så mycket idag kan jag tänka mig.   ska ta tag i min nya blogg i alla fall  se om jag kan få någon ordning på det och lära mig wordpress. har inge...

Av Någon - 7 juni 2011 22:27

Go kväll !   då börjar denna dagen oxå börja lida mot sitt slut.  i normala fall hade man varit på jobb nu så det känns verkligen upp och ner.   Men jag har fåt dagen att gå endå. Finns rätt så mycket att göra här hemma som man kan använda hö...

Av Någon - 7 juni 2011 15:07


Här kommer Ödåkras stolhet när det gäller P/F -06  :) Underbart gäng ;) Hittar ni junior ;)         ...

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards