Någon

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Någon - 30 maj 2011 20:32

Sådär blev inte så många inlägg idag heller men andra sidan så har jag mest varit ute och njöit i solen :) 


fått klippt gräsmattan idag oxå samt tränat lite på golf svingen lite :) som det ser ut idag så blir lär det 2 rundor golf   nu i veckan dels på onsdag och på fredag ;)


Torsdag blir det besök på Byggmax och påbörja stakeket ;) 


Nä tiden rusar iväg när man njuter av livet ;) skönt att få lite c-vitamin i kroppen igen behövs verkligen skönt att se barnen njuta för fullt  att kunna springa in och ut eller rättare sagt dom har mest varit ute. så nu är dom trötta och goa ;)


själv ska jag köra ett snabbt pass på jobb tänkte jag ;)


//Någon

Av Någon - 30 maj 2011 14:38

Godag !


sådär om ett par minuter  så drar man iväg till tandis. Roligare kan man ju ha det. inget kaffe eller något att äta så magen skriker duktigt. Men är inte sugen endå så :) utan det är väll mer för att det ska vara så.


Fick biljetter till en hel dag i tosselilla  ska bli skoj gjorde det misstaget  en gång åkte när coop hade erbjudande  jag brukar har rätt så hög tröskel mot utlänningar men här var det som dom tömt hela rosengård och kört ut dom till tosselilla.


Och då fannas det inget sunt förnuft utan var det nu ska jag åka det för jag vill det. kö vad är det för något.. nu vill jag ha den så då tar jag den.. eller nu åker jag står du ivägen men då får du flytta på dig nu kommer jag.. kan säga det var ingen rolig upplevelse  nu menar jag inte att coop har dåliga kunder  utan detta var  utanför coop gränser för  det samtidigt som socialkonteret i rosengård hade köpt upp många biljetter visst ska dom får åka  men tycker att man ska kunna uppföra sig men  tydligen inte  så är det fria regler men hade mina ungar gjort något sagt något vilket liv hade blivit då .


Nä så det ska bli skoj  att få komma iväg till tosselilla ;)


  


//Någon



Av Någon - 30 maj 2011 07:11

Go morgn !


Jaha då var den här igen den nya veckan.  Natten ska jag väll inte klaga på den har varit bra men seg.  Kändes som det tog en evighet tills klockan blev kvart över sex. Men men så är söndagsnätter ibland går dom fort ibland så är det klister i klockan.


vad händer idag då Tandis vid  tre tiden  jippi både jag och plånboken jublar men bara att göra sin plikt så har man något att gnälla över i alla fall ;)


Annars inga större planer för dagen.  Flisan är förkyld så det blir att hon får vara hemma och  ta hand om sin förkylning. Blev tanten denna gången som drog högvinsten ;)


Kan ju försöka få in lite mer bilder på bloggen tyckte det saknades när jag kollade igenom för att se vad man kunde förbättra på bloggen och hur ni läsare upplever den för oftast så tryckker jag bara på spara inlägget sen blir det inte mer än så. 


Själv tyckter jag om  bilder  blir lite mer ombonat ;) eller hemtrevligt.


nä dags att tjöta på töserna och få liv i sängmonstrent oxå så man få nanna kudde och besöka drömlandet ;)


ha en skön dag


//någon

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards