Någon

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Någon - 28 maj 2011 08:15

Go morgon !


Ny dag och nya möjligheter. 


Bara älskar min lilla loppa flisan hon är så underbar. Hade lite ont i halsen och feber så hon har sovit så gott som hela natten men vaknade när vi skulle lägga oss skulle ha lite dricka.  jodå hon fick lite dricka.  


La mig igen huvet på kudden och skulle precis starta resan till drömmarnas värld hör man en liten ljuv röst som säger dricka  drack en klunk vatten l a sig ner igen .. tänkte inte mer på det .  la mig ner igen och skulle precis somna in igen så hör man Dricka ...  ahhh så höll det på några gånger.  för att sen bytas ut mot  Hungrig så då var det bara att göra en smörgås till henne  då hon inte åt innan hon somnade. 


var hon helt överlycklig titta på tv klockan 3 på natten och äta smörgås en annan var inte lika glad jag säga men skoj att pyssla om dom när dom är sjuka och det har effekt när man gör det :)


och nu sitter man här som en liten zombie och undrar vad natten tog vägen. 


snart dags för fotbolls träning igen ska bli kul lite halvtaskigt väder så tror inte vi blir så många barn idag på tränningen men vi får se om jag har rätt 


Dags att byta om ! 


//Någon

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards