Någon

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Någon - 31 maj 2011 19:33

      Go kväll i stugan !


Jahapp då var  dagis avslutningen avklarad oxå  lika trevligt som alltid sång och lek  :)


Vädrets makter ville dock inte vara med oss  mulade på rätt så bra när vi satt där men regnet lyste med sin frånvaro fast det såg ut som det skulle komma en skur. 


Står väll inte så mycket mer på schemat idag  jobb sen håller man en dag ledig och då passar jag på att dra ut till golfbanan efter lite sömn ;) ska bli skoj inte för ofta man gör det men ska bli skönt att komma ut och röra på sig lite. 


Nackdelen är  tycker att det inte suger lika mycket i öl tarmen längre nu när man börjat med golf när man kommer till höör ;) utan man sticker hellre ut en runda på banan.  Men det är klart vem har sagt att man inte kan ta med sig en öl eller två ;)


Nä nu ska jag se om jag kan ladda upp lite bilder som jag lovat er länge nu.


Blir lite blandat ;)


  Åkte en gammal brandbil i Lördags ;)


  Duck duck  goose heter leken ;)


   Kalas flickan Mickaella ;)


  Målning hos grannen ;)


  Konstverk  hos grannen ;)


 Satan .. där gick rutan ... haha


  Nya Annika sörenstam ;)) 


  haha jose försöker lägga bollen på pegen .. :)


Det får räcka med bilder ;)


Ses imorgon ;)


ha en skön kväll !


//kalle
















Av Någon - 31 maj 2011 15:28

Godag !


det blev  inget inlägg idag på morgonen då jag fixade lite med bloggen i stälet sen sprang tiden iväg. Så på den vägen är det.


Flisan är fortfarande småfökyld. Dagis avslutning på dagis idag eller i rättare sagt ikväll så det blir fika i det gröna och lite underhållning från dom små liven.


Junior fick sina fotbolls kort idag ;)  själv är jag inte riktig nöjd med bilderna tanke att det är en fotostudio som har tagit bilderna så tycker jag man kunde ställa lite högre krav på dom eller så är jag bara kräsen. Men dom är inte dåliga heller men just det där lilla extra  men men  vi ska ha bilderna i alla fall. 


Kommer att lägga ut dom här så fort jag får chansen.


//Någon

Av Någon - 31 maj 2011 05:27

Här kommer ett litet udda inlägg. 


Ni som läser och allt förmodan skulle vilja att jag lägger en länk till er blogg.  skicka en kommentar till mig så lägger jag in i det.


för dom jag hade var nog inte riktigt dags färska ;)


Kommentarerna kommer inte att publiceras  


//någon

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards