Någon

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Någon - 29 maj 2011 20:08

Go kväll !


Blev inte så många inlägg kan väl säga att man sov bort hela dagen inget fel  i det tycker jag brukar inte kunna sova så mycket så kroppen behövde väll lite mer sömn än vanligt så.  


Sen att det har lite baksidor som en sur tanta som tycker man ligger på sofflocket och inte gör någon nytta  eller ta upp plats i sängen så hon inte kan ligga där  och bre ut sig det är sånt man får ta med en nypa salt.


Men i morgon är det vardag idagen så då lär det komma fler inlägg från mig.  Samt kanske lite bilder från helgen ska se om jag kan sno dom från tanten.  Hon har en tendens att lägga beslag på dom.


Händer väll inte så mycket  i veckan  tandis  imorgon bläää  Onsdag om vädret tillåtter så blir det några golfrundor.   torsdag becka har sitt disco kalas .. ja sen är helgen här igen ska se om jag kan få upp staketet då.


Nä nu ska jag göra mig i ordning för jobb. 


//Någon

Av Någon - 29 maj 2011 12:10

Go morgon eller ska man säga go eftermiddag ;)


tog mig friheten att bara sova idag på morgonen . Så fort gästerna hade gått igår så var det snabbt iväg å hämta en pizza kränga den sen hoppade jag i säng ;) 


Sen sov jag som en liten bebis ;)  klev ur sängen vid elvatiden.  skulle lätt kunna sova ett par timmar till. 


Kommer att uppdatera mer under dagen men nu ska jag ha något att äta i alla fall.


//Någon

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards