Någon

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Någon - 27 juni 2010 20:15

Go kväll !


Vilken dag, framför allt vilken midsommar helg det har varit. 


Kan inte mer än säga att barnen är helt slut här.


Flisan gav upp vid  halvsex då var hon färdig.  men somnade inte förrens kanske en halvtimme sedan. 


på ett sätt förstår jag dom. hur skoj är det att gå och lägga sig när när solen skinner som bäst och  det är som varmast här. lika skoj som att gå och jobba typ.


 Men som sagt man vet att dom ska upp tidigt imorgon bitti redan vid fem är det full rulle på dom igen plus en hel dag på dagis.


och i morgon kommer james  c/o igen  tanterna ska på bio hade dom bestämt sig för så vi män får stanna hemma och ta hand om ohyran.


Men det gör inget då öppnar det för att vi kan ta en hel dag på combat zone i höör jag å James :)


Nä nu får man väll göra sig i ordning för jobb. så man kan lägga ännu en natt bakom sig :)


Hej svejs skriver kanske ett par rader imorgon bitti.


//Någon

Av Någon - 27 juni 2010 10:04

Go morgon !


Ser ut att kunna bli en varm och skön dag.


Händer väll inte så mycket Mamma kommer förbi och hennes barndomkamrat (Min gamla barnvakt) 


Annars så har vi inga större planer idag. Verkligheten har kommit i fatt en igen. Var skönt att vara lite ledig i alla fall. har fått gjort lite nu när man har varit ledig.


Nedräkningen har börjat till semestern tanten har 6 dagar kvar själv har jag  10 dagar kvar att jobba innnan jag ska njuta av min semester. Så måtte dagarna gå fort nu till semestern. ;)


har väll inte så mycket mer att skriva just nu.  relativt lung här hemma just nu  töserna sover tanten oxå.  Flisan sitter och tittar på  Tjorven och skrållan å junior ska ut en sväng. 


Själv sitter jag å dricker en kopp kaffe ;) och ska se ge flisan en smörgås.


ha en skön morgon

//Någon

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards