Någon

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Någon - 25 juni 2010 11:08

                 


Lite bilder från brännbollen igår där vi förlorade med ett poäng. Som ni ser var det många barn. 


Ps... Tanten har tränningsverk idag hehe :)

Av Någon - 25 juni 2010 00:17

sådär  dagens aktivteter avklarade.  Handlingen gick väldigt smärtfritt får jag säga.  lite förvånad oxå . tog gräddfilen  självscanning och egen betalaning var helt säker på att vi skulle bli  avscannde men nä då  vi klarade  oss  :) skönt för vi hade behövt en vagn till  :P 


Sen var det bara hem och lasta in varorna packa väskorna och bege sig till  brännbollen. 


Många barn detta året å många föräldrar som kom oxå var riktigt skoj men tyvärr så vann vi inte då ungarna slog oss med 1 poäng.  typiskt men vi sa det nästa gång så tar vi dom :P 


Det var inte heller att man var helt slut efter brännbollen man hade ju verkligen gått inför det så man sprang för kung å fosterland  :P 


så när man kom i mål så kunde man inte föra ett normalt samtal dom skulle ha erbjudit syrgas i målet. 


Lovar att lägga upp lite bilder imorgon idag orkar jag bara inte.


kudden nu 


//Någon

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards