Någon

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Någon - 22 juni 2010 20:19

Då var det dags igen att börja tänka bege sig till jobb igen.  2 nätter till måtte dom gå fort längtar till Torsdag kväll ska spela brännboll med barnen ska bli hur skoj som helst ;)


Midsommar är fixad kommer att bli skoj bara hoppas vädret är med oss oxå ;)


Tanten är på strålande humör idag. tänk vad en  iphone kan göra ;) Men blev faktiskt helt såld på den var skön att ha i handen samt skön att använda så det blir lätt en sån här oxå. Men dock ska jag nog tänka mer om jag ska använda min gamle telefon i jobbet.  och bara iphonen hemma. 


Men som alla vet så tänker man  att man inte ska göra det  men så gör man det endå bara för det är så jobbigt att ändra.  jaja får väll se.. ska lyckas få tag på en oxå.


Nä jag får väll dricka upp mitt kaffe och tänka på att bege mig. Ni får ha en skön kväll 


//Någon

Av Någon - 22 juni 2010 15:55

Godag !


blev inget bloggande idag på morgonen. Orkade bara inte.  Kom inte säng förrens halv nio.  Fördelen med att jobba över lite är att man kan köpa bullar med sig hem och man slipper att köra in till stan.


Det mesta finns här ute på väla men det är en sak jag saknar faktiskt.  Sen macken la ner här på väla så en liten service butik allt är stängt efter nio och fram till Nio på morgonen. ska du ha något utöver dom tiderna så får du bege dig in till stan eller hyllinge.


Tanten gjorde lite nytta idag i alla fall fick besiktigad bilen så nu är det gjort. Lite chockad var inga fel som vi inte visste.  handbromsen funkade inte på höger sida men det  visste vi om så . 


Så ska köra ner om verkstaden här i ödåkra så fort jag får tid och lust och få det fixat.   Så det känns skönt att nu hänger den bilen med ett år till.


Sen min underbara tanta köpte en pool till barnen . inget fel i det .. bara det att jag sover med fönstret öppet. och gissa vilket liv där liv när 3 ungar ska bada dom är ju inte direkt diskreta om man säger så. 


Men å andra sidan var klockan så mycket endå så att det var dags att stiga upp.


och här sitter jag nu med en kopp kaffe och funderar vilken dag det är idag tisdag eller onsdag hehe. Tror jag kom fram till att det är tisdag.  lätt att man blir lite vilse i dagarna när man jobbar natt.


//Någon

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards