Någon

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Någon - 23 juni 2010 19:50

God kväll !


är väll inget direkt nytt att berätta himlen är kvar på sin plats och solen sitter där den ska sitta så allt är som det ska vara. Flisan ligger och sover så sött junior är uppe å springer svårt att falla till tro. 


Önskade  att någon satte på kaffe till mig men det lär inte hända då tanten jobbar och skulle hon vara hemma så hade jag fått göra det själv. Men ibland så kan hon chocka en :)  och då uppskattar man det  förstås. 


Varit full rulle här idag  tror jag ska installera svängdörrar här. Flisan har varit mer vild än tam  rymt ett antal gånger  lovar er att den grinden  på sidan kommer upp snart hehe.


Surfade runt lite bland bloggarna får ju kolla runt lite och se vad man har för grannar i bloggen.  vissa intressant å vissa mindre intressanta. men det som slår mig det är ju det har en liten annorlunda Banner som jag bara älskar. tycker den skiljer sig från mängden.


men nu såg jag en bild som påminde om min bild eller en bild på ett öga om det är bara tillfälligt eller att dom har varit inne å läst på bloggen det lär jag aldrig få veta  Men kul att se att man kanske lämnar lite spår efter sig här i bloggvärden  


Att man som person kan  ha ett inflyttade på någon annan som man inte känner det är lite skrämmade  men samtidgt skoj det är ju bevis på något är bra  :)


Nä dags att slänga ungarna i säng ögonen går i kors och dom behöver ta igen lite sömn.  dom måste ju vara utvilade imorgon när jag vi ska spela brännboll.


Hej svejs .. 


//Någon

Av Någon - 23 juni 2010 14:26

Go dag !


Händer väll inte så mycket idag. blir nog mest att bara softa och ta det lungt.


Hade ett litet helvete att somna idag på morgonen. så man är lagom mör i kroppen nu  vägrade oxå att titta på klockan för det hade bara gjort en mer stressad.


efter många om och men så somna man gott.


En natt till sen är det lång helg inte helt fel. Kommer att bli en rolig helg. 


Dock så fruktar jag lördagen  då junior ska ha sin sista tränning inför sommar uppehållet.  av alla dagar så väljer dom midsommar dag.


det är väll bara att bita ihop och ta sig ditt allt för min pöjk ;)


nä om man ska ta sig en  snabb kopp kaffe innan det är dags att hämta vildjuren.


//Någon


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards