Någon

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Cyckelrepratör

Av Någon - 26 maj 2011 19:23

Go kväll !

 

Orken börjar så sakta hitta tillbaka till mig har väll inte gjort något vettigt om man säger så från tanten s måste göra lista. 

 

Men i och med junior fick ny begnad cyckel  skulle kosta 300 men dom hade missat lite fel så vi fick den i stället ;)  och man är ju inte sen att tacka ja till det ;)  ett nytt framdäck lite smörjning så funkar den fint igen :)

 

Var ute i viken å hämta cycklen så skojade jag med junior sa att här skulle vi har köpt ett hus.. Hans kommentar var nä det vill jag inte alexander bor inte här ute och då får du flytta hit själv och så säger jag till mamma så blir hon arg på dig .. Jahapp där var den disskussionen över ;)  Alexander är hans bästis ;)

 

Har haft ett par gammla cyklar stånde här ett tag nu som väntade på att bli fixade.. och idag tog jag tag i det. så nu funkar alla cycklar igen förutom beckas cyckel den rosa... lyckades att fixa punktering på den efter jag hade kört halva stan runt för att hitta däck till cycklen .. så får byta slang imorgon ;(  plus att juniors kjeda ska spännas så tycker jag har varit duktig idag.

 

TAnten delade inte min uppfattning men det hade jag inte räknat med heller. Men  det var hon som starta det när hon sa att jag skulle  hämta en  cyckel till junior hade hon inte sagt det så hade jag inte fått någon lust att fixa cycklarna.

 

Tantens terori är jag gjorde det för att slippa hjälpa henne. och vad hon grundar det vet jag inte.

 

nä nu ska jag ha mig en kopp kaffe innan jobb och en dusch ;)

 

//Någon

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Någon - 18 juli 2011 06:31

Som sagt var jag har flyttat min blogg till   http://kalleandersson.wordpress.com/   Ses där   //kalle ...

Av Någon - 8 juni 2011 22:32

Nu är jag trött och tar kommandot.    Ja över min blogg har flyttat den till ett annat webhottel som känns lite mer seröis plus att man har chansen att lära sig  lite mer samt lite bättre funktioner ;)   Så nu hittar ni mig på denna adressen ...

Av Någon - 8 juni 2011 06:52

Go morgon !   jahapp tanten dragit till jobb å kidsen ska till skolan.  så här händer väll inte så mycket idag kan jag tänka mig.   ska ta tag i min nya blogg i alla fall  se om jag kan få någon ordning på det och lära mig wordpress. har inge...

Av Någon - 7 juni 2011 22:27

Go kväll !   då börjar denna dagen oxå börja lida mot sitt slut.  i normala fall hade man varit på jobb nu så det känns verkligen upp och ner.   Men jag har fåt dagen att gå endå. Finns rätt så mycket att göra här hemma som man kan använda hö...

Av Någon - 7 juni 2011 15:07


Här kommer Ödåkras stolhet när det gäller P/F -06  :) Underbart gäng ;) Hittar ni junior ;)         ...

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards