Någon

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Tandfen är dyr !

Av Någon - 24 maj 2011 11:23

Go middag eller vad säger man .. Brukar sova vid denna tiden om det är alla tablatter som har gjort att jag inte kan sova eller det är smärtan som har håller mig vaken vet jag inte  men sova det kan jag bara inte  ;(


Tandfen är dyr om man inte sköter sina tänder det är en sak som säker. som tur är så har jag satt undan pengar till min behandling så på sätt så svider det inte plånboken men det är inte utan man tänker på alla svaga i samhället som inte har råd att gå till tandläkaren.  Lider med dom.  hur får dom vardagen att fungera.


Jag själv tycker att tandläkarbesöket ska vara som ett läkarbesök  samma sak  med glasögon. Har inget imot att betala lite högre skatt om det går till bra saker. som skola och omsorg samt till dom äldre. 


Men det är vad jag tycker. Men nu är  min smärta borta  i alla fall nu väntar  jag ut att bedövningen ska släppa så hoppas  att det inte kommer att göra så ont.


Fick inte äta förrens ikväll  kaffe kan jag bara glömma  öl och sprit ska jag inte röra på en vecka bara för att du ska läkas så bra som möjligt.. Jag vill inte ....


Men känslan att bara ligga där och tog det ena  konstiga redskapet efter det andra fick en känna lite panik samtdigt så hörde man knack etc  men kände inget

vilket oxå var skumt..  Var nog min första tand som jag drog ut  jo har tagit någon visdom tand för länge sedan så det är lite nytt för mig ..


Men gillar min tandläkares kommentar .. Värre än så här blir det inte ;)


nä dags att gå spotta lite igen .. *suck*


//Någon

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Någon - 18 juli 2011 06:31

Som sagt var jag har flyttat min blogg till   http://kalleandersson.wordpress.com/   Ses där   //kalle ...

Av Någon - 8 juni 2011 22:32

Nu är jag trött och tar kommandot.    Ja över min blogg har flyttat den till ett annat webhottel som känns lite mer seröis plus att man har chansen att lära sig  lite mer samt lite bättre funktioner ;)   Så nu hittar ni mig på denna adressen ...

Av Någon - 8 juni 2011 06:52

Go morgon !   jahapp tanten dragit till jobb å kidsen ska till skolan.  så här händer väll inte så mycket idag kan jag tänka mig.   ska ta tag i min nya blogg i alla fall  se om jag kan få någon ordning på det och lära mig wordpress. har inge...

Av Någon - 7 juni 2011 22:27

Go kväll !   då börjar denna dagen oxå börja lida mot sitt slut.  i normala fall hade man varit på jobb nu så det känns verkligen upp och ner.   Men jag har fåt dagen att gå endå. Finns rätt så mycket att göra här hemma som man kan använda hö...

Av Någon - 7 juni 2011 15:07


Här kommer Ödåkras stolhet när det gäller P/F -06  :) Underbart gäng ;) Hittar ni junior ;)         ...

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards