Någon

Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

Så här skulle livet alltid vara ;)

Av Någon - 21 maj 2011 20:12

go kväll ! 


Rädd för att detta kommer att bli ett långt inlägg   ;)  så säg inte jag har varnat er ;)


vad har då hänt idag är ju en hel del saker  om ni har mig på facebook vill säga ;)


Kan börja med fotbollsträningen.  som sagt var 06 startade upp sin grupp idag oxå skulle hålla träningen ihop med oss då dom skulle få lite kött på benen.  Vilket var skoj.


Men det är bara det att vår grupp är tränad som dom vet vad som gäller när det är samling etc.  men dom nya har ju inte fått någon rutin än på sina vanor då dom är nybörjare så det tar några gånger till ;)  Men som sagt var totalt var det 27 barn att hålla koll på så min fråga hur #¤%#¤%  gör dagisfröknar  :)  


som tur var så blev inte full tid idag då dom skulle spela mach. så jag tror vi trännare satt  15 min efter passet och bara tog det lungt vilket var skönt.


drog den slutsaten roligt med 27 barn men nä det funkar inte på träningen ;)


efter det så ville tanten iväg å handla var  väll inte så pigg på det men hade inget bättre alternativ så det var bara att hänga på  Fick storhandlat inte mycket tyckte jag men enligt tanten skulle det räcka 14 dar .. hmm sure.. 


Hem och packa upp allt slänga i sig lite mat.  Sen blir becka sugen att leka med matilda som bor ute i höganäs.  så halv trött köra ditt.  Men jag säger det jag hade inte sagt nej tack till att bo där ute  så underbart det är där ute nu vid havet 2 min så är dom vid stranden  äter dom frukost på altanten så ser dom havet. Så man blir lite avis ;)  men får väll tänka så när höst stormen kommer så är det ju inte så mysigt ;)


Men sa det till junior att i laröd.Höganäs, Viken finns det fina flickor så får väll se om det fastna .. haha ;)


Väll hemma igen så drog jag igång med stakeke orkar inte förklara så bilder kommer junior stack iväg å lekte med alexander dom två går bra ihop så det är skrämmande.


Vivi å flisan har lekt hela dagen  tror dom har varit överallt   :)  


själv satt jag och njöt på altanen  så jag somnade hehe var så skönt  när jag satt där på altanten så tänkte jag för mig själv hur bra jag har det. och hur bra jag har lyckas med allt  visst  är det saker man vill ha mer av men så är det alltid  nä det kändes verkligen underbart var total harmoni.  så livet ska vara .


nu till det skumma idag ;)


började ta in barnen vid åtta tiden så fick bada av sig och få sin godis påse jodå inte sett katterna idag då började dom oxå trilla in  en efter en ;) så nu är alla inne sitter i soffan och äter godis  och är nybadade  och imorgon väntar nya äventyr ;)


Nä om man ska lägga in lite bilder i väntan på tanten kommer hem pizzan.



           


börjar ta sig  ;) 


Sen kommer lite sommar bilder oxå ;) från helgen ;) ligger inte ordning men har väll fått fram mitt budskap ;)


                  



Har ni orkat läsa ändå hit så hade varit skoj med lite kommentarer oxå ;)


//Någon





 
 
Ingen bild

Katta

22 maj 2011 09:34

Ja livet är härligt ibland du jätte duktig

 
Ingen bild

Camilla

22 maj 2011 10:46

Självklart ska du få en kommentar. Söndag i dag och jag har sovit bra i natt, första gången på länge. Idag blir det fix i trädgården. Hoppas du får en bra dag. Kram / C

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Någon - 18 juli 2011 06:31

Som sagt var jag har flyttat min blogg till   http://kalleandersson.wordpress.com/   Ses där   //kalle ...

Av Någon - 8 juni 2011 22:32

Nu är jag trött och tar kommandot.    Ja över min blogg har flyttat den till ett annat webhottel som känns lite mer seröis plus att man har chansen att lära sig  lite mer samt lite bättre funktioner ;)   Så nu hittar ni mig på denna adressen ...

Av Någon - 8 juni 2011 06:52

Go morgon !   jahapp tanten dragit till jobb å kidsen ska till skolan.  så här händer väll inte så mycket idag kan jag tänka mig.   ska ta tag i min nya blogg i alla fall  se om jag kan få någon ordning på det och lära mig wordpress. har inge...

Av Någon - 7 juni 2011 22:27

Go kväll !   då börjar denna dagen oxå börja lida mot sitt slut.  i normala fall hade man varit på jobb nu så det känns verkligen upp och ner.   Men jag har fåt dagen att gå endå. Finns rätt så mycket att göra här hemma som man kan använda hö...

Av Någon - 7 juni 2011 15:07


Här kommer Ödåkras stolhet när det gäller P/F -06  :) Underbart gäng ;) Hittar ni junior ;)         ...

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards