Någon

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Någon - 13 september 2010 14:24

Godag !


Sådär nu blev det ett litet ofrivilligt stopp i bloggandet igen men svårt att få tid och ork att gå hand i hand.


så tänker man ska skriva ett par rader men när man väll ska sammanfatta allt som har hänt så är det som bort blåst.  Jag blir så trött :)


jag vet ju vad jag har gjort det gågna veckan och vad gjorde i helgen men att sammanfatta det så det inte blir en hel novell  att läsa det som är så svårt. 


ska ju vara intressant och roligt att läsa det oxå.



Men i alla fall har kommit över lite biljetter till HIF så jag å junior är det tänkt att vi ska gå på machten den 20 sep mot Mjölby. Så det ska bli intressant. Se hur han tar det samt att jag har aldrig själv varit inne på olympia så tycker det ska bli spännade. 


Flisan har fått en ny fin cyckel. så hon är så stolt var en av kattas jobbarkompisar som tyckte att hon skulle ha den. då hennes dotter inte har någon mer nytta av den. och jag lovar tror att hon bara har cycklat en gång på cycklen och det är i så fall  inomhus hon har cycklat.  


Den är i största laget för henne men till nästa säson så passar den perfekt till flisan. ska se om jag kan lägga ut litet foto senare idag på den.


Idag händer väll inte så mycket ska en runda till tippen då tanten har rensat garderoben hos dom minsta  plus att det är lite annat skrot som ska slängas oxå.


Sen är det hem å göra middag idag blir det spaggeti å köttfärs sås. Såg nu att jag ska besiktiga bilen den 17 sep oxå suck. Har ingen lust.  rättare sagt jag vill inte men det kan man ju inte säga till polisen att jag inte vill besiktiga bilen. ska väll  inte vara några större fel på bilen men men det är ju gammal bil så man vet ju inte heller vad som döljer sig under skalet :( 


Nä dags att börja göra sig i ordning för  att hämta kidsen tiden bara springer iväg när man har kul å lite små seg känns som det är förkylning på ingång.


//Någon

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards