Någon

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Någon - 3 september 2010 14:38

God eftermiddag !


sådär nu har det varit så där kusligt tyst igen.


vet inte vad det beror på men tycker jag inte har något vettigt att skriva elller är så negativ mot allt så vill inte få det till någon negativ där man spyr galla över allt å alla. 


Vill ha en rolig blogg där man kan gå in och läsa få sig ett gott skratt eller en rolig stund. är ni glada så är jag är glad helt enkelt.


Men som brukar säga  Livet är ingen dans på rosor.   Så jag tror ni helt enkelt får finna er i att det blir upphåll ibland. Men att lägga ner den kommer aldrig på tal. 


Detta är min fristad och kommer att dela med mig så mycket jag kan utan att hänga ut någon eller att såra någon förstås :)   Undantag då förstås  min lilla tanta. 


Men det är halva nöjet att driva henne till vansinne men det är klart händer att man får sig någon örfil eller en avhylning ibland p,g,a att man har gått lite för långt i ett inlägg.  


Men som jag brukar säga ta det som en man och gråter som en kvinna ;)


kommer att kännas lite fel idag när jag hämtar flisan på dagis. för junior är  uppe hos sin farmor och hälsar på helt själv. så det är bara flisan jag ska hämta på dagis.


Hmm funderar lite smått på om man skulle orka äta middag på Ikea idag. Men risken är väll att man bli fattig på kuppen *suck*


tål att funderas lite på. 


Kram på er så höres vi lite senare ?


//Någon

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards