Någon

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Någon - 7 september 2010 17:45

Hej igen ! 


i brist på annat så tänkte jag skriva ett par rader.


har hämtat kidsen från dagis å middagen är avklarad. Har bråkat med flisan hela eftermiddagen höll på att somna efter dagis inte så bra med tanke på att  jag ska få henne i säng i kväll oxå. 


Men just nu är hon på bolibompa å spelar :) så man får väll se striden som vunnen. 


Josefin å becka ska snart iväg till scouterna blir att följa dom idag ner till toftavallen. 


Sen är väll i stort sett hem och få dom små i säng då dom små ska upp tidigit imorgon igen så dom orkar med hela dagen med bus på dagis.


Nä dags att göra sig i ordning att gå och lämna töserna.


//Någon

Av Någon - 7 september 2010 14:43

Måste bara göra ett snabbt inlägg till då jag hittade när jag surfade runt  :) Kan tillägga att jag hittade det  på en  helt vanlig blogg.


kan bara säga att vissa punkter stämmer in  på mig samt att vissa av mina teorier får nu en vetenskaplig grund så nu kan inte tanten säga att det inte stämmer ;) nu har jag det svart på vitt ;) ahh livet är underbart ;)


1. Det finns män och kvinnor som kan få orgasm bara genom att spänna rump- och/eller bäckenmusklerna. Avundsjuka fick precis en ny innebörd!
2. En av fyra killar har försökt utöva oralsex på sig själv.
3. När en man  kommer ejakulerar han i en medelhastighet av 45 kilometer i timmen. Hans orgasm är 6-10 sekunder lång, vilket kan jämföras med oss kvinnor som får njuta i hela 13-51 sekunder.
4. Sperma innehåller zink och kalcium, ämnen som visat sig vara bra mot tandröta
5. Under 1800-talet var dildon populär för att hjälpa kvinnor som led av det utbredda fenomenet, och sjukdomen, ”hysteri”. Genom att ordinera kvinnor orgasmer med dildon som hjälpmedel ansåg läkare kunna lindra ångesten hos dessa stackars hysteriska tjejer, något som i sin tur skulle göra dem lite lugnare.
6. En erigerad penis genomsnittslängd är cirka 12,5 cm medan en slak penis är cirka 7,5 cm lång, detta att jämföra med New Yorkern Jonah Cardeli Falcon vars manlighet är hela 34 cm lång i erigerat tillstånd. 34 cm...
7. Har du blivit förrådd i kärlek? I Hong Kong är straffet för en otrogen man inte bara saftiga månatliga böter, utan hans fru har också rätt att ta livet av honom. Dock så måste hon klara detta med sina bara händer - men kanske allt som behövs i detta fall?
8. Under din orgasm frigör kroppen oxytocin och endorfin, ämnen som gör dig lycklig, lindrar smärta och främjar läkning.
9. Dita von Teese är ruskigt snygg och sexig och har en förkärlek till burleska kostymer och korsetter. Syftet med korsettens nedredel, som sänker sig över dina höfter, var dock att gömma prostituerades flatlöss och syfilissymtom. Sexigt värre...!
10. Ogillar du att träna? Ha sex istället! Det är faktiskt en rätt bra aktivitet, förenar nytta med nöje även om man ser till kaloriförbränning – 30 minuter intensivt sex förbränner 200 kalorier!

Av Någon - 7 september 2010 14:29

Godag !


Sitter just nu och njuter av en kopp kaffe utan mjölk.  njuter kaffe är fel ord hehe.  men ner ska det i alla fall ;)


Jodå becka har varit hos läkaren idag  en massa nya prover är tagna denna gången mot mat allgeri etc.  så då får vi se om det kan ge något hittils så har ju alla prover inte vissat något utan allt har varit bra.  Det är både på gott och ont.


Becka och josefin anmälde sig frivilligt att gå upp och köpa mjölk  :)  Gäller att passa på sen är det så jobbigt  när man frågar dom :)


idag blir makaroner och falukorv enkelt och gott sånt tycker man om specillt när tanten jobbar i kväll och både josefin och becka ska till scouterna som drar igång idag.  


Nä nu  måste jag göra mig i ordning för att hämta dom små på dagis så man slipper stressa. Finns inget värre än att börja dagen med att stressa.


//Någon

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards