Någon

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Någon - 4 september 2010 08:24

Go morgon !


jahapp idag blir det fotbollsträning utan junior kommer att kännas helt fel.  Men som sagt var det är skoj att tränna dom små speciellt att lära sig 20 namn på små knattar.  vissa namn fastnar med en gång men så är det lite mer än hälften man ska komma ihåg


Efter så är det tänkt att becka ska uppvisning på ödåkra dagen men känns lite som det kvittar. Kanske inte för beckas del.  Men det känns inte så serilöst.   Med tanke hon har bara varit iväg en gång och dom fick infon  på träningen i onsdag. och då har hon gått hela förra terminen. 


utan dom hade sagt ett ord.  Tycker att dom kunde dock haft lite mer framförhållning när det är uppvissning och trots allt en lördag alla kan inte med kort varsel. 


så vi får se vad det blir av det. 


Nä dags att bege sig 


kram på er där ute


//Någon

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards