Någon

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Någon - 4 juni 2011 08:24

Hej igen !


hade lite tid över så gick smidigt att få på dom kläder och smörja in dom. Så nu sitter dom så snällt och ittar på lite tv innan det är dags att fara iväg. 


själv ska jag göra mig ordning hehe.  


vad händer för kul hos er idag då ?


//Någon

Av Någon - 4 juni 2011 07:08

Go morgon !


Beklagar att det inte blir så många inlägg som jag vill skriva om har så mycket att skriva om men så lite tid. Men man får göra det bästa av det.


Fotbollstränning idag på förmiddagen ska bli skoj ;) Fint väder ser ver ut oxå att få ;)  Sen är det rätt hem och börja med stakeket så får vi se hur långt vi kommer på det ;)


Lite mör är man efter resan igår men får säga jag är väldig tacksam över vår bil ;) och gnäller när den kostar pengar det erkänner jag med när det gäller många mil då vill jag inte byta ;) 


Blev en liten blixtvisit igår hos mamma då junior hade hem längtan han ville nästan ha åkt med en gång ;)  Mamma hade lyckas tjata till sig för att komma hem i alla fall alla värden visade bra så man får väll tro på vad dom säger.  Men då kanske mamma kan ta det lite lungt och inte jaga upp sig  :)


Felcia var en riktig skitunge så det fick bli ett bad när hon  kom hem men som man säger ett skitit barn är ett lyckligt barn. 


Fick sagt hej till Nova bus oxå ;) så där var full rulle på barnen tror det var några som drog en lättnades suck när vi åkte därifrån. 


Fick snackat lite golf med Marckus oxå vilket gjorde mig ännu mer sugen  på grönt kort.


Nä det börjar bli dags att tag i förberda för träningen lite smått.


Hinner nog med ett inlägg till innna jag börjar med staket.


//Någon

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards