Någon

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Någon - 2 juni 2011 10:07

Go morgon !


Vilken gårdag jag hade gjorde verkligen gott i min själv blev ännu mer taggad att spela mer ;)  Så nu är det bestämt jag ska ha ett grönt kort.


Spelade 2 rundor på en 9 håls bana utanför eslöv Trodde inte det skulle vara sån skillnad på banor men vilken skillnad plus att man verkligen fick tänka till det var inte bara att slå iväg bollen ;) 


Hade lite kaffe med oss så tog en kopp när vi hade gått en runda så djävla gott det var .. förlåt men hittade inget bättre ord ;)  Sen körde vi kärran mot bosjökloster  men där gick det inte lika bra.  tror det  beror på att man är trött  men skoj var det men ska tränna på utslagen  Har stora problem   med utsvingen. inga problem när jag provsvingar men lägger man en boll framför mig och ska slå då låser sig hela hjärnan .. blää


Så gårdagen kommer jag att leva länge på ;) 


så jag var hemma runt halv tolv tiden då satt jag i soffan med en keabrulle å en kall öl Gissa om jag njöt då  och då slog det mig att jag bara hade ätit 2 bullar och en  mini pizza bit.  :)


Idag känns det som man är överkörd av ett tåg i kroppen ;) 


Så det var motviligt att man klev ur sängen hade lätt kunnat sova eller mysa med tanten 1 timme till men men  hon skulle ha kakako till kalaset .. suck hon behöver lära sig att det inte är bra att stressa ;)


Nä dags att försöka göra lite nytta  ska hämta brädor på byggmax idag känns inte så motiverad till det  men hade mitt roliga igår ; )


//Någon

Jag

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards