Någon

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Någon - 1 juni 2011 07:23

Go morgon !


Då kan man lägga denna natten bakom sig. Varit en bra natt på jobb. haft ett trevligt utvecklingsamtal på jobbet oxå. Aldrig fel med en liten pratstund ;)


Lite stora planer idag beror lite på vädret men hoppas på fint väder i så fall blir det Eslövs golfbana ;)  eller så blir det höörs golfbana  :) vilket fall som helst så ska det bli kul  ;) 


 Tanten drar till småland och lämnar av dom små tills på fredag dyr barnpassning men samtidigt så blir det kul för dom små att träffa farmor lite och driva henne till vansinne ;)


Går allt som jag vill och orkar så kan ja lägga upp fotbolls bilderna på junior ikväll ;) 


Tills dess så får ni hålla er till godo med denna bilden ;)


 

Presentation


Någon är man om man är den som är sist att få reda på orsaken. Alla andra som är utanför vet de innan. Än själv vet jag inget. Hade inte någon berättat via andra hade jag vetat ännu mindre.Därför undrar jag om jag är någon eller om jag har ett namn ?

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

BlogRankers

BlogRankers.com

RSS

blogrankerd

Twingly BlogRank

omröstning

ska jag flytta bloggen för att få bättre funktioner och annat utsende.
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards